16 Eylül 2014 Salı

Çikolatalı Marmelatlı Muffin


Sanırım şu hayatta beni en mutlu eden şey kek yapmak :) Yine sıkıldığım bir günde kek yapmaya karar verdim ve tarif arayışına girdim. Hem çok ağır olmayan hem de lezzetli bir şey olsun istiyordum. Sonunda çikolatalı cupcake yapıp içine kızılcık marmeladı koymaya karar verdim ve sonuç mükemmel! Kekin tarifi için tık tık :)                                                                                

Ben kek yaparken içine kakao koymak yerine benmari usulü eritilmiş çikolata koymayı tercih ediyorum. Bence sonuç çok daha güzel oluyor :) (Baktınız gördünüz evde çikolata yok, siz de benim gibi damla çikolataları eritebilirsiniz, pek de iyi olur :)) 

Önceden ısıtılmış fırına muffinleri koydum ve kabarana kadar kesinlikle kapağını açmadan pişmeleri için beklemeye başladım.

Eveeet işin güzel ve özel kısmı burası, ben içini oyarak marmelat koymak istedim.



Veeee ta daaaa muffinlerimiz yemeye hazııır! 



Umarım beğenirsiniz, hepinize afiyetler olsun. Bal, şeker olsun sakın yağ olmasın :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder